Florin Jianu a fost reales Vicepreședinte al Uniunii Europene a IMM-urilor (SMEunited)
Ieri, 9 decembrie a.c., la Bruxelles, au avut loc alegerile pentru conducerea organizației SMEunited, cea mai puternică organizație de IMM-uri din Europa.Consiliul IMM-urilor din România (CNIPMMR), singura organizație patronală din România membră SMEunited, a fost reprezentată de domnul președinte Florin Jianu care, în discursul său, a subliniat importanța colaborării internaționale și asocierii patronale în oferirea suportului în fundamentarea unor teme europene, generarea unor subiecte și politici pro-active menite să vină în sprijinul IMM-urilor în această perioadă dificilă și întărirea eforturilor necesare în domeniul digitalizării IMM-urilor.
Măsurile de susținere a mediului de afaceri ce se regăsesc în Programul de Guvernare 2021-2024 raportat la cerințele CNIPMMR
Consiliul Naţional al IMM-urilor din România (CNIPMMR) a efectuat o analiză a măsurilor de spijinire a antreprenoriatului şi al IMM-urilor în special, care se regăsesc în Programul de guvernare 2021 – 2024, având în vedere solicitările întreprinzătorilor, așa cum sunt menţionate în Programul de guvernare al mediului de afaceri 2021 – 2024. Citește mai mult
România, exemplu de bună practică în lucrarea OECD “Social Vouchers: Innovative Tools for Social Inclusion and Local Development”
În data de 29.11.2021 Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OECD), organizație interguvernamentală multidisciplinară din 38 de țări membre ce are drept scop sprijinirea guvernelor în vederea dezvoltării unei economii globale mai puternice, mai curate și mai echitabile, a prezentat în cadrul unui eveniment la care au participat reprezentanţi ai guvernelor, reprezentanţi ai angajaţilor şi reprezentanţi ai angajatorilor lucrarea intitulată “Social Vouchers: Innovative Tools for Social Inclusion and Local Development” (Vouchere sociale: instrumente inovatoare pentru Incluziune Socială și Dezvoltare Locală).
Susține afacerea cu o asigurare de sănătate adaptabilă bugetului afacerii și motivantă pentru angajați
O criză poate fi un moment catalizator pentru modificări importante, fie că vorbim de alegeri individuale sau modificări structurale ale unei afaceri. De multe ori însă, o firmă mică sau mijlocie trebuie să aleagă un moment investițional oportun, în funcție de provocările de zi cu zi și de prioritățile distriburii bugetului, și poate amâna achiziționarea de asigurări pentru angajații săi versus adoptarea altor instrumente pentru motivarea lor. Mai mult, limbajul asigurărilor nu este perceput întotdeauna transparent sau simplu și poate determina, de asemenea, amânarea momentului investițional în acestea.Groupama propune o soluție nouă, simplă, transparentă, adaptabilă oricărui buget, flexibilă din perspectiva acoperirilor: Asigurarea de sănătate spitalizare și chirurgie pentru afacerile mici și mijlocii. Această asigurare este un produs pentru situațiile medicale care necesită spitalizare și/sau chirurgie înorice spital privat sau de stat, venind în completarea abonamentului medical și a asigurării de stat, oferind angajaților suport financiar pentru a trece mai ușor peste momente dificile din viața lor.Pentru simplitate, asigurarea Groupama are 2 variante de accesare – „Oriunde” (în orice spital privat sau public) și „în Rețeaua Privată Regina Maria”. Astfel, produsul oferă posibilitatea de a personaliza asigurarea conform bugetului afacerii și preferințelor angajaților.Pentru Asigurarea de sănătate, spitalizare și chirurgie”Oriunde” se poate opta între:o asigurare economică,cu indemnizație fixă, indiferent de spitalul ales;o asigurare flexibilă, care include decontarea directă a facturii serviciilor pentru spitale private precum: rețeaua medicală Regina Maria, Spitalul Monza, Ovidius Clinical Hospital (OCH), Spitalul Muntenia, rambursarea cheltuielilor medicalepentru orice alt spital privat din România sau din străinătate și indemnizație fixă pentru spitalele de stat.Pentru opțiunea ”în Rețeaua Privată Regina Maria” există beneficiul decontării directe, conform condițiilor contractuale în cadrul rețelei Regina Maria.Suma asigurată anuală pentru fiecare angajat pornește de la 5.000 leipe angajat pe an și poate fi multiplicată de maxim 5 ori, până la 25.000 lei pe angajat pe an. Odată cu suma asigurată crește și indemnizaţia zilnică pe zi de spitalizare pe care angajatul o primește. Nașterea este inclusă în orice pachet de bază.Asigurarea se reînnoiește anual, antreprenorul având posibilitatea de a alege frecvența de plată: lunară, trimestrială, semestrială sau anuală. În plus, costul asigurării este deductibil din venitul impozabil. Pentru grupuri mai mari de 10 persoane nu este necesară evaluare medicală.Indiferent de pachetul ales, se pot adăuga asigurări suplimentare, cu beneficii specifice, care vin în completarea nevoilor angajaților, printre care: sesiuni de consiliere, coaching și psihoterapie, chat medical, convalescență după spitalizare, cheltuieli medicale, fracturi, arsuri, boli grave sau microchirurgie.Groupama are în portofoliu și Asigurarea Medicală Integrală Colectivă, un produs care propune o soluție integrată de îngrijire a sănătății prin prevenție (ambulatoriu), diagnostic și tratament (spitalizare, naștere și chirurgie), în parteneriat cu Rețeaua de Sănătate Regina Maria.Pentru informaţii suplimentare poți consulta asistentul virtual Amelie (24/7) pe groupama.ro, poţi scrie pe relatii.clienti@groupama.ro, poți suna la AloGroupama 0374.110.110 (luni – vineri, între 8:00 – 18:00) sau contacta reţeaua de vânzători și parteneri Groupama.
"Succesul in afaceri presupune pregatire, disciplina si multa munca. Daca nu esti speriat de aceste lucruri, oportunitatile sunt mereu foarte mari" – David Rockefeller